0

梦醒时分

Posted by Carol's Rhythm 凯若旋 on Saturday, September 22, 2007 in

傍晚六点半
你躺在我身旁
那梦幻的感觉
我忍不住牵你的手

夜晚十点半
你的温柔体贴
那甜蜜的感觉
令我感动为你着迷

早晨七点半
我躺在你怀里
那幸福的感觉
属于我俩的那一秒

再美再甜的梦
始终还要醒觉
一切回到从前

Composed by: CarolRhythm ©


0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 Carol's Rhythm All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive. | Distributed by Distributed by Deluxe Templates