0

简简单单的爱

Posted by Carol's Rhythm 凯若旋 on Thursday, August 13, 2009 in

我只想
简简单单的爱着你
你是否
也会一样的爱着我?
好让我住在你心窝

我只想
平平淡淡的爱着你
从不奢望
你会给我些什么
只想与你同在一起

我想我想
是你是你
让我学会了
简简单单的爱。。。
Composed by: CarolRhythm ©

0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 Carol's Rhythm All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive. | Distributed by Distributed by Deluxe Templates